اگر پای حرف درد و دل دوستانمون که در برخی از سازمانها کار میکنند بنشینیم گاها میشنویم که میگویند سازمان از آنها حمایت نمیکنه و در سازمان نقشهای حاشیهای دارند و اگر حرفی در مورد مشکلات سازمان بزنند یا جریمه میشوند یا مدیران با آنان برخورد میکنند بنابراین مجبورند که سکوت کنند و از نگرانیهای خود درباره سازمان حرف نزنن..
هارلود کاپلان و بنیامین سادوک این حالت را نبود احساس درونی و عاطفه، عدم علاقه و درگیری هیجانی نسبت به محیط تعریف کردهاند.... به عبارتی دیگر بیتفاوتی را نوعی تصور، طرز تلقی یا احساس تعریف کردهاند که از انتظار عدم تاثیرگذاری و تعیین کنندگی نظرات فرد در ایجاد نتایج حاصل میشود .... این اتفاق موجب سکوت در سازمان میشود.
اصولا این اتفاق در سازمان موجب هزینههای سنگینی برای سازمان میشود زیرا که"هزینههای سکوت ناشی از ترس بیش از هزینههای توجه به سخن پرسنل و پذیرفتن آرا و نظرات آنان است"...
برای مشاهده ی ادامه ی مطلب روی لینک زیر کلیک کنید
برچسبها: سکوت در سازمان , شکستن سکوت در سازمان , موفقیت در سازمان , موفقیت در مدیریت , دوره مدیریتی خالق و نخستین برگزار کننده سمیتئاتر ...
ما را در سایت خالق و نخستین برگزار کننده سمیتئاتر دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 140 تاريخ: جمعه 23 تير 1396 ساعت: 2:29