تا حالا به این فکر کردید که فرق بین یک مربی با یک مشاور یا حتی یک درمانگر چیه؟ باید گفت که نباید این سه تا رو با هم اشتباه کرد چون مربی به آینده توجه میکنه و راههای رسیدن به اون رو بررسی میکنه در حالی که مشاور از معلوماتش برای ما توصیههایی داره و درمانگر هم بر اساس گذشته و تجربیاتمون یه سری تلاشها رو انجام میده اما...مربیگری میتونه به افراد بسیار کمک کنه و برای آنها نتایج فوق العاده به دست بیاره که به طور خلاصه مربیگری به افراد کمک میکنه تا روی آنچه که در زندگی برای آنها اهمیت بیشتری دارد تمرکز کنند.
بنابراین میتونیم بگیم که هدف از مربیگری اینه که تغییراتی مثبتی را در خود ایجاد کنیم...
برای مشاهده ی ادامه ی مطلب روی لینک زیر کلیک نمایید
برچسبها: مربی گری , دوره مربی گری , لیست کارگاه و دوره آموزشی , پدیده تبار خالق و نخستین برگزار کننده سمیتئاتر ...
ما را در سایت خالق و نخستین برگزار کننده سمیتئاتر دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 153 تاريخ: سه شنبه 27 تير 1396 ساعت: 13:14