همه ما کم و بیش در مورد یادگیری, سازمان,ی, شنیدهایم و میدانیم به چه چیزی مربوط میشود اما جالب است بدانیم که برای اولینبار این کلمه در سال 1963 مورد استفاده قرار گرفته است و هدف آن نیز پیش بردن سازمان, به سوی سازمان, یادگیرنده است تا در مقابل شرایط متنوع بتواند به خوبی پاسخگو باشد.
در این میان برای داشت یک سازمان, یادگیرنده نیازمند رعایت شروطی هستیم که مهمترین آن شاید برگردد به این عوامل که یادگیری, سازمان,ی, به حمایت قوی مدیریت نیاز دارد تا بتواند در سازمان, جاری و ساری شود هم چنین نیازمند یک هوش جمعی است.
همچنین در شرایطی که جهان پیوسته درحال تغییر و دگرگونی است و همه عوامل مهم در سازمان از جمله عوامل انسانی و غیر انسانی نیز از این امر مستثنی نیستند ، برای کنترل چنین شرایطی باید به سمت یادگیری, سازمانی, و سازمان یاگیرنده حرکت کرد، برای ادامه به لینک زیر مراجعه کنید.
خالق و نخستین برگزار کننده سمیتئاتر ...
ما را در سایت خالق و نخستین برگزار کننده سمیتئاتر دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 159 تاريخ: يکشنبه 11 آذر 1397 ساعت: 3:16