
در مکتبهای مدیریتی با آزادی عمل گاها مخالف هستند و آن را سبب هرج و مرج و بینظمی در سازمان میدانند، اما باید دانست که آزادی عمل باید در راستای وظایف، مسئولیتهای فرد در سازمان باشد و این موضوع را باید اشاره کرد که اگر بین آزادی عمل و اختیارات سازمانی تعادل برقرار شده و با مسئولیتهای فرد متناسب باشد میتواند موجب خلاقیت، خودشکوفایی، خودکنترلی و استقلال فکر و عمل را به دنبال داشته باشد.در این راس...
ادامه مطلب